Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen ons uiterste best om de producten in topconditie te leveren. Toch kunnen er meerdere dingen voorkomen, zoals dat de order kapot gaat tijdens de verzending, waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Op basis van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. De klacht dient in dit geval binnen twee maanden na ontdekking bij ons melden. In het geval van schade aan een padel racket ontstaan door gebruik, valt dit in sommige gevallen onder de garantie. Indien er tijdig contact met ons word opgenomen zullen wij zorgen voor een goede afhandeling zoals een vervanging.

 

Klachten

Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets niet gaat zoals je had verwacht waardoor je een klacht hebt. Meld deze klacht allereerst via de mail: webshop@justpadel.nl en support@justpadel.nl. Als dit niet tot een oplossing leidt dan heb je de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur dit kan via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.